CD Projekt Red прагне покращити якість NPC у The Witcher 4

CD Projekt Red оголосили, що будуть стежити за тим, щоб NPC у The Witcher 4 були кращими, ніж у попередніх іграх. Це буде гарантувати, що гравці зможуть отримати максимально захопливий досвід від ігрового процесу. Попри те, що CDPR добре відомі тим, що забезпечують чудовий досвід розповіді, NPC у попередніх іграх викликали деяку критику з боку ігрової спільноти, й, схоже, розробник хоче виправити цей аспект із випуском четвертого Відьмака (точніше вже Відьмачки).
«Відьмачка 4» є однією з найбільш очікуваних ігор за останній час, поряд із GTA 6. Після оголошення про те, що нова франшиза знаходиться в розробці з 2022 року, шанувальники з нетерпінням чекали інформації про гру. The Game Awards виявилася благом для шанувальників The Witcher, оскільки вони побачили перший трейлер гри. Тим часом розробники розкрили ще трохи інформації про те, чого гравці можуть очікувати від нових пригод Цирі.
Трейлер The Witcher 4 демонструє захопливий дизайн NPC
У новому інтерв’ю Gamertag Radio директор гри The Witcher 4 Себастьян Калемба розкриває деякі цікаві подробиці про NPC у грі. Очевидно, розробники прагнуть вивести NPC у The Witcher 4 на наступний рівень, переконавшись, що вони унікальні по-своєму. Він заявив, що команда розробників має для цього правило, яке гарантує, що кожен NPC «наче живий, зі своєю власною історією». Шанувальники були не дуже задоволені NPC у Cyberpunk 2077, оскільки вони вважалися досить одноманітними та млявими, тому CD Projekt Red, ймовірно, хоче змінити це з виходом нової гри.
Далі Себастьян наголошує на тому, що мигцем це можна побачити в самому трейлері «Відьмака 4». Відразу на початку трейлера шанувальники бачать дівчину, яку селяни змушують молитися в лісі, щоб захистити село. Це підкреслює, що гра зосереджена на кожному персонажі в грі, який гратиме свої унікальні ролі. Далі Себастьян додає: «Саме так працюють села, чи не так? Кожен герой має свою роль».
Фанати Відьмак 4 також можуть очікувати чогось подібного від інших NPC, оскільки Себастьян додає, що вони хочуть підвищити якість NPC на кількох фронтах, як з погляду візуальних зображень, так і поведінки. Він наголошує, що мета, яка стоїть за нею, досить проста, тобто забезпечити ще більше захопливих вражень у Witcher 4, ніж у попередніх іграх, і просунути планку ще далі.
А як вам така новина? Чи вдасться розробника втілити в гру все це? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.