Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

15 березня стане великим днем для шанувальників Roblox

У гравців Roblox є привід радіти 15 березня. Roblox дражнить, що це буде важливий день для популярної гри. Погляньмо ближче що на нас чекає.
Поділіться новиною з друзями

Roblox, спочатку випущений у 2006 році, став величезним хітом. Цифрова ігрова платформа має понад 70 мільйонів щоденних користувачів. По суті, це робить ігрову платформу однією з найпопулярніших ігрових платформ у світі. Причин такої популярності платформи є те, що вона дозволяє геймерам створювати унікальні враження, створюючи ігри в різних жанрах.

Чого чекати геймерам від Roblox

Тепер Roblox оприлюднив майбутню подію, яка, ймовірно, відбудеться 15 березня цього року. Однак про цю подію мало інформації, оскільки було оприлюднено лише загадкове зображення. На ньому можна побачити дату і щось схоже на повітропровід із синім світлом на чорному тлі. Ще один момент, на який слід звернути увагу, полягає в тому, що ігрова платформа лише натякнула, що подія відбудеться 15 березня. Також можливо, що ця дата вказує лише на те, коли буде оприлюднена офіційна інформація про подію. У будь-якому випадку шанувальникам онлайн-платформи варто відзначити дату у своїх календарях, якщо вони хочуть знати, що буде на популярній ігровій платформі.

Гравці Roblox наразі мають кілька теорій щодо значення тизера, і одна з них полягає в тому, що подія Egg Hunt може повернутися. Ця подія була спочатку представлена у 2008 році, а потім була припинена у 2020 році. У цих полюваннях геймери могли знайти рідкісні предмети Roblox обмеженого часу. Однак, зважаючи на те, що Roblox має широкий вибір ігор, подію можна легко зосередити на чомусь іншому.

Хоча Roblox, безумовно, популярний, беззаперечно, що платформа також бере участь у своїй частці суперечок. Наприклад, у листопаді 2023 року на платформі подали колективний позов. Це пов’язано з батьками неповнолітніх гравців, які звинуватили компанію в тому, що вона рекламує безпечний простір для дітей. При цьому було зафіксовано в так званому «безпечному просторі» контент сексуального вмісту.

За кілька місяців до цього Roblox змінив спосіб роботи реклами на платформі відповідно до норм FTC. Це змусило платформу приховати всю рекламу для всіх користувачів віком до 13 років. Також було заборонено рекламу для кількох сервісів, включаючи програми для знайомств і криптовалюти, які вважалися непридатними для переважно молодої аудиторії.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.