Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Видавець GTA 6 звільняє персонал, скасовуючи деякі ігри

Видавець, який стоїть за довгоочікуваною GTA 6, звільняє ряд своїх співробітників і скасовує ігри, додаючи тенденції в ігровій індустрії.
Поділіться новиною з друзями

Take-Two Interactive, видавець франшизи Grand Theft Auto, включаючи майбутню GTA 6, скорочує штат працівників і скасовує проєкти. Це лише остання серія звільнень і реструктуризацій в ігровій індустрії за останні пару років.

Take-Two Interactive володіє кількома масштабними серіями ігор, зокрема спортивними іграми 2K, Red Dead Redemption, GTA, BioShock і нещодавньою Borderlands. Маючи у своєму портфоліо такі популярні ігри та франшизи, шанувальники можуть подумати, що компанія захищена й не потребує звільнення працівників. Однак, здається, це не так.

Видавець GTA 6 оголошує про звільнення

Take-Two Interactive оголосила, що компанія скорочує близько 600 співробітників або 5% штату. Компанія також розпродає частину своїх офісних приміщень і скасовує випуск кількох проєктів, які були в розробці. Take-Two вважає, що цей крок заощадить компанії 165 мільйонів доларів на рік, намагаючись протистояти уповільненню зростання доходів від ігор для ПК та консолей. На жаль, компанія не розкрила, які ігри були скасовані.

Цей крок може стати для когось несподіванкою. Take-Two Interactive знаходиться в процесі закриття угоди про купівлю Gearbox Entertainment за 460 мільйонів доларів. Видавець також наближається до випуску довгоочікуваної гри Grand Theft Auto 6, яка, швидше за все, призведе до величезних продажів і прибутків для компанії, навіть до того, як з’являться будь-які потенційні мікротранзакції. Однак оголошення про придбання Gearbox Entertainment негайно супроводжувалося звільненнями для розробника, можливо, натякаючи на напрямок, у якому буде рухатися видавець.

Take-Two Interactive далеко не єдина в цьому кроку, оскільки великі ігрові компанії, такі як Sony, Microsoft, а також ряд окремих розробників значно скоротили свої команди. Однак не всі згодні з передбачуваною причиною цього. Директор Baldur’s Gate 3 у Larian Studios стверджував, що ці скорочення робочої сили в основному пов’язані з жадібністю в ігровій індустрії. Незалежно від причини, це шкода для розробників, які так старанно працюють, щоб оживити ігри.


А як вам така новина? Як вважаєте ви, чому розробники скорочують співробітників насправді – це жахлива необхідність чи дійсно жадібність? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.