Президент Sony Хірокі Тотокі офіційно починає виконувати обов’язки тимчасового генерального директора PlayStation
У вересні 2023 року було оголошено, що тодішній генеральний директор Джим Раян піде у відставку, а Хірокі Тотокі зайняв цю посаду 1 квітня 2024 року. Наразі Раян офіційно залишив компанію, а Тотокі став керувати підрозділом PlayStation зберігаючи свою нинішню посаду в Sony Group. Для Раяна знайдено більш постійного наступника.
Що буде робити Хірокі Тотокі в ігровому підрозділі Sony
Тотокі тісно співпрацюватиме з головою та генеральним директором Sony Group Corporation Кенічіро Йосідою та командою керівництва SIE. Ці дії спрямовані на визначення наступної глави майбутнього PlayStation, включаючи наступність посади генерального директора SIE. Попри те, що його посада тимчасового генерального директора офіційно розпочалася вчора, Тотокі вже почав відвідувати студії в останні місяці. Він також чітко виклав свої погляди на ігрову стратегію Sony.
У лютому під час сесії запитань і відповідей після останнього брифінгу Sony щодо фінансових результатів Хірокі Тотокі сказав, що хоче, щоб Sony була «агресивною», коли справа доходить до підвищення норми прибутку її ігрового підрозділу. Цього за його словами можна частково досягти, якщо більше зосередитися на тому, щоб більше ігор виходило на ПК. Відповідаючи на запитання про те, чому ігровий підрозділ спостерігає збільшення валового доходу, але не прибутку, Тотакі чітко дав зрозуміти, що, на його думку, випуск ігор «кроссплатформенних» продовжує залишатися шляхом вперед.
«У минулому ми хотіли популяризувати консолі, і головною метою ексклюзивності ігор було зробити консоль популярною. Це правда, але в цьому є синергія, тож якщо у вас є потужний власний контент — не лише на нашій консолі, але й на інших платформах, як-от комп’ютери — власну гру можна розширити за допомогою кількох платформ. Саме це може допомогти покращити операційний прибуток, тож над цим ми хочемо активно працювати. Особисто я вважаю, що є можливості для покращення прибутку, тому я хотів би активно підвищувати його», — пояснив він.
А як вважаєте ви, чи потрібно консольні ігри випускати одночасно з версіями для ПК? Чи дійсно це здатне підвищити прибутки компанії при цьому не знищивши консольний ринок? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.