Sony працює над програмним забезпеченням, щоб зробити VR простір безпечнішим
Відповідно до нещодавно опублікованого патенту, Sony працює над програмним застосунком. Він дозволить обмежувати «особистий простір» для користувачів, для запобігання небажаній взаємодії під час багатокористувацьких онлайн-ігор у VR-іграх. Кілька нещодавніх патентів Sony зосереджені на посиленні захисту гравців. Це останнє програмне забезпечення, що знаходиться в стадії розробки, сприятиме зусиллям компанії з підвищення безпеки VR користувачів.
Sony розробляє VR Personal Space
Нещодавня патентна публікація, вперше подана ще в серпні 2023 року, детально описує нове програмне забезпечення «Особистого простору» для багатокористувацьких VR ігор від Sony. Воно дозволить користувачам захистити себе від небажаної онлайн-взаємодії з певними користувачами. ПЗ зосереджується на ігрових взаємодіях у віртуальній реальності та потенційних переслідуваннях. Це програмне забезпечення дозволить користувачам створювати віртуальну межу або бульбашку навколо свого онлайн-аватара. Це буде запобігати потраплянню небажаних користувачів у цей особистий простір. Таким чином, гравці можуть захистити себе від небажаних взаємодій і переконатися, що їхній ігровий простір адаптований до їхніх уподобань. Однак важливо зазначити, що патенти часто подаються Sony та іншими компаніями. Але деякі з них ніколи не переходять на стадію реалізування, тому немає гарантії, що це ПЗ буде реалізовано.
Багато хто продовжує висловлювати занепокоєння щодо онлайн-безпеки в багатокористувацькому середовищі. Нові програмні додатки від Sony та інших відображають цю проблему необхідності захисту користувачів. Хоча деякі системи безпеки вже встановлені, а інші активно розробляються, удосконалення багатокористувацьких ігор залишаються ключовим питанням для Sony, технологічних компаній й аудиторії.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.