Capcom намагається вирішити негативну реакцію гравців Dragon’s Dogma 2 у Steam
Capcom звернулися до користувачів Steam, щоб відповісти на негативну реакцію гравців Dragon’s Dogma 2 після того, як рецензія на гру була підірвана. Більшість негативної критики пов’язана з появою кількох елементів мікротранзакцій після релізу гри у Steam. Деякі елементи ставлять під загрозу всі заяви режисера Хідеакі Іцуно та команди щодо запланованого дизайну гри.
Dragon’s Dogma 2 не потребувало багато часу, щоб побити рекорди Steam після учорашнього релізу. Але незабаром гравці помітили частоту кадрів гри, погану систему збереження та кількість DLC-контенту, який з’являвся. Хоча DLC сьогодні є стандартною практикою в більшості ігор, деякі з мікротранзакцій Dragon’s Dogma 2 містять предмети, які суперечать перспективам подорожей. Тут треба згадати дефіцитний Portcrystal, який полегшує швидкі подорожі. У Steam, попри те, що негативні відгуки були пов’язані з кількома проблемами, гравці більш голосно висловлювалися щодо DLC, критикуючи гру.
Capcom намагається виправити ситуацію
Після негативної реакції гравців розробник Dragon’s Dogma 2 звернув увагу на Steam, щоб розглянути скарги гравців. Він сказав, що знає про коментарі спільноти, перепросив та заявив, що намагається розв’язати ці проблеми. Capcom відкриває публікацію словами:
«Найближчим часом ми розглядатимемо збої та виправлення помилок, починаючи з тих, які мають найвищий пріоритет у виправленнях»
Крім того, розробник згадує про додавання функції в Steam, щоб полегшити процес запуску нової гри, оскільки система збереження гри автоматично запускається майже постійно і не полегшує перезапуск гри.
Однак більшість скарг гравців стосуються саме DLC, у якому Capcom резюмував, заявивши: «Усі предмети, перелічені нижче, можна отримати в грі або як платні предмети DLC», припускаючи, що компанія не вживатиме жодних заходів проти DLC. Розчарування гравців пов’язане з тим, що деякі продавані предмети суперечать дизайнерській пропозиції щодо обмеження швидких подорожей у Dragon’s Dogma 2, як проповідував у своїх інтерв’ю Хідеакі Іцуно.
Наприкінці публікації Capcom коментує частоту кадрів у грі. Розробник каже, що високе використання ЦП безпосередньо пов’язане з NPC:
«У певних ситуаціях, коли багато персонажів з’являються одночасно, використання ЦП може бути дуже високим і це впливає на частоту кадрів»
Гравці взяли справу у свої руки, щоб вирішити цю проблему, і вирішили вбити купу NPC у грі. Попри це, здається, що більшість негативних відгуків про гру залишиться, доки Capcom не вирішить негативну реакцію на мікротранзакції більш пристойно.
Нагадаємо, що у Dragon’s Dogma 2 ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу GeForce NOW та Shadow PC.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.