Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Watch Dogs – це приклад жахливого варіанту, як можна перетворити гру на фільм

Нам здається, що навіть Софі Уайлд із Talk To Me у головній ролі не зможе врятувати нещодавно відроджений кінопроєкт Watch Dogs і ось чому.
Поділіться новиною з друзями

Попри всі труднощі, схоже, що Watch Dogs від Ubisoft нарешті отримав кіноверсію. У той час як Пол Вернік і Ретт Різ, сценаристи фільмів «Зомбіленд» і «Дедпул», спочатку отримали замовлення на написання сценарію для фільму у 2014 році, десятиріччя розробки призупинило проєкт. Але тепер, схоже, він повертається.

Що нам відомо про екранізацію Watch Dogs

Згідно з Deadline, французький режисер Матьє Турі буде режисером за оригінальним сценарієм, написаним Крісті Леблан, найбільш відомою за фільмом Netflix Oxygen. Софі Уайлд, яку критики похвалили за головну роль у торішньому фільмі жахів A24 «Поговори зі мною», веде переговори про те, щоб зіграти головну роль. Фільм підтримується компанією New Regency, яка випустила багато чудових фільмів, таких як «12 років рабства», «Велика невдача» та «Бердмен». Також створили фільм «Кредо вбивці» 2016 року, який зовсім провалився в кінопрокаті й був негативно сприйнятий ігровою спільнотою.

Не дивно, що цей проєкт відроджується, навіть попри те, що він перебував на полиці більшу частину десятиліття. Крейг Мейзін дуже роздратовано сказав, що «Останній з нас» HBO «розірве прокляття поганих адаптацій відеоігор» наприкінці 2022 року. І хоча багато хто буде стверджувати, що «прокляття» було знято задовго до цього, ми, схоже, отримуємо наплив адаптацій відеоігор. Скоріш за все це пов’язано з тим, що фільми про супергероїв починають виходити з тренду.

Ми не впевнені, що успіх таких екранізацій, як «Останній з нас» і «Фільм про братів Супер Маріо», змушує студії наполягати на нових адаптаціях, оскільки ця тенденція зростає протягом багатьох років. Хоча наразі існує багато адаптацій відеоігор (Halo, Borderlands, Twisted Metal, Gran Turismo) і ще більше оголошено (Ghost of Tsushima, Death Stranding, Alan Wake, Sifu, Until Dawn), багато з них були запущені в розробку до того, як ці історії успіху почалися.

Але факт залишається фактом: ми бачимо набагато більше фільмів, заснованих на відеоіграх, але не всі ці ігри слід адаптувати. Деякі ігри краще підходять для адаптації, ніж інші. Наприклад, оскільки вона вже була створена та продана як «кінематографічна» відеогра, The Last of Us мала великий сенс як кіно-адаптація. Watch Dogs, на жаль, цього не робить.

По-перше, Ubisoft не має великого послужного списку своїх фільмів. З усіх фільмів у списку вийшло лише два, одним із яких було «Кредо вбивці». Другий, Werewolves Within, був комерційним провалом. Тим часом адаптації, засновані на Tom Clancy’s Splinter Cell (з Томом Харді в головній ролі), Tom Clancy’s The Division (з Джейком Джилленхолом і Джесікою Честейн у головних ролях) і Tom Clancy’s Ghost Recon (кастинг ще не оголошений) — усі вони нікуди не поділися. Також було оголошено про кілька живих і анімаційних екранізацій, дуже мало з яких коли-небудь було випущено. Його найвідоміший успіх, Mythic Quest, був телешоу і не базувався на проєкті Ubisoft. Важко говорити про ймовірність виходу фільму взагалі.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.