Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Золота епоха AAA відеоігор закінчилася, але чому це гарна новина?

Золота епоха AAA відеоігор, можливо, підходить до свого кінця. Що це означає для ігрової індустрії? Розберімось разом.
Поділіться новиною з друзями

Як і будь-який інший геймер, я спостерігав за подіями останніх кількох місяців із сумішшю розгубленості та відчаю. Усе, що відбувається в ігровій індустрії залишило нас без реального уявлення про те, що роблять Microsoft і Sony. Це лише примарне враження, що ігри з AAA позначкою у майбутньому стануть набагато рідшими. Я не знаю, чому до цього часу їм знадобилося усвідомити, що бюджети гри вийшли з-під контролю, але здається, нарешті розробники це усвідомили.

Майбутнє ААА ігор

Особисто я вважаю, що скорочення випуску ААА ігор є добрим знаком для ігрової індустрії. Можливо, розробникам було неочевидно, що все вийшло з-під контролю, але на мою думку, це було більш наочно для звичайних геймерів. Я припускаю, що це було дозволено продовжувати лише тому, що бюджетні однокористувацькі ігри були дуже важливі для успіху, наприклад PlayStation 4. Водночас гроші не були дуже важливими для Microsoft, хоча це було реалізовано для намагання скупити решту розробників.

Однак тепер, так би мовити, наступного ранку вони зрозуміли, що нічого з цього не вийде. І все ж, випадково чи ні, великі студії навчили людей очікувати дивовижних ігор, які тривають 60 годин або більше… які вони більше не можуть собі дозволити створювати.

Не потрібно багато, щоб уявити, як деякі геймери, ті, хто не стежить за розвитком індустрії, відреагують на ідею, що однокористувацькі блокбастери відходять у минуле. Я думаю, що думка про розв’язування цієї проблеми є частиною того, чому Microsoft і Sony знадобилося стільки часу, щоб щось з цим зробити.

Але тепер, коли вони визнали проблему, сподіваюся, ми побачимо деякі зміни. Я не знаю, чому це повинно було включати масові звільнення співробітників, але, сподіваюся, це теж закінчиться.

Що має статися зараз, так це те, що видавці повинні потрапити в положення, коли ігри матимуть розумні бюджети, а їх створення займатиме не більше двох-трьох років. Так, це, мабуть, означає, що вони не будуть такими довгими чи красивими, як деякі новіші ігри, але я справді не думаю, що різниця буде настільки значною.

Збільшена потужність консолей поточного покоління має компенсувати багато чого, і є деякі ігри для PlayStation 4, які все ще виглядають краще, ніж ігри для PlayStation 5. Подивіться на те, що деякі інді-розробники роблять зі своїми іграми сьогодні, і я впевнений, що погіршення графіки було б ледь помітним. Водночас той факт, що ігри не були такими дорогими у створенні, означав, що вони могли дозволити собі бути більш експериментальними та оригінальними.

Я справді не бачу в цьому мінусів. Вони щойно переробили The Last Of Us Part 1, яка є грою для PlayStation 3, на PlayStation 5, і вона все ще виглядає майже однаково. Високоякісні ігри все одно виглядатимуть приголомшливо. Якщо менш бюджетні ігри від менших розробників не подобаються так добре, як раніше, я справді думаю, що це невелика ціна за те, щоб уся ігрова індустрія не розвалилася сама по собі.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.