Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Skull and Bones від Ubisoft підтримує контролер Google Stadia

Skull and Bones неочікувано отримав підтримку контролера Google Stadia. Але чому так трапилося? Розберімось разом.
Поділіться новиною з друзями

Хоча сервіс хмарного геймінгу Google Stadia припинив роботу, пам’ять про нього живе завдяки офіційному контролеру та завзятій спільноті. Ubisoft навіть вважала за потрібне візуально підтримувати контролер Google Stadia у своїй довгоочікуваній морській пригоді Skull and Bones.

Незадовго до того, як Google закрив сервери Stadia, компанія запустила спосіб перетворити офіційний контролер Stadia на пристрій із підтримкою Bluetooth. Цей крок допоміг перетворити те, що інакше могло б бути електронним сміттям/реліквією, на чудовий аксесуар, яким можна користуватися протягом багатьох років. Програма перетворення мала бути доступною лише протягом обмеженого часу, але Google продовжила термін на рік.

Skull and Bones має офіційну підтримку геймпада Google Stadia

Враховуючи, скільки контролерів Stadia існує – Google роздав багато пакетів обладнання Stadia протягом багатьох років, часто в кінцевому підсумку перепроданих – розробникам ігор є сенс підтримувати контролер. Як помітив Ray3473 у Twitter/X, Ubisoft вирішила зробити саме це за допомогою офіційного візуального накладання Stadia Controller у Skull and Bones.

https://twitter.com/ray3473/status/1760741199709917361?s=20

Параметр «Gamepad Visual Override» дозволяє гравцям вибрати зовнішній вигляд підказок кнопок у грі відповідно до бажаного контролера. Це особливо корисно для контролера Stadia, який має дві окремі кнопки меню (у положеннях «Пуск»/«Вибір»), які не мають особливо очевидних назв, але їх легко визначити візуально.

Включення Ubisoft контролера від Google у 2024 році – більше ніж через рік після завершення роботи хмарного ігрового сервісу – безсумнівно є результатом початкового плану випустити гру у 2022 році зі Stadia як однією з передбачуваних платформ, як зазначено в списку ESRB.

Примітно, що в документації Ubisoft не вказано контролер Google Stadia як один із «підтримуваних периферійних пристроїв для Skull and Bones». Попри це, більшість ігор, які підтримують типові ігрові контролери, повинні чудово працювати з контролером Stadia, зі спеціальним візуальним накладенням або без нього.

У будь-якому випадку, це лише нагадування про альтернативний час, коли Google Stadia досягала достатнього успіху, щоб конкурувати на зростаючому ринку хмарних геймерів.


Нагадаємо, що у Skull and Bones ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу Amazon LunaGeForce NOW та Shadow PC.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.