Xbox: частка користувачів Xbox Cloud Gaming стає все більш приголомшливою
Ви використовуєте Xbox Cloud Gaming із Game Pass? Послуга, доступна учасникам плану Ultimate, дозволяє миттєво отримати доступ до каталогу Game Pass із ПК, консолі Xbox або будь-якого іншого розумного пристрою за допомогою високошвидкісного підключення до Інтернету. Попри поширення хмарних ігор в останні роки, цей новий спосіб гри все ще залишається відносно новим і загалом стосується дуже специфічної ніші гравців. Закриття сервісу Google Stadia не зазнав сумніву в інтересі геймерів до такого типу платформ. Можлива втрата роздільної здатності, плавності або чутливості в іграх, які відтворюються таким чином, достатня, щоб відштовхнути більше ніж одного геймера.
Але незважаючи ні на що, сервісу Microsoft вдається знаходити дедалі ширшу аудиторію. В інтерв’ю Game File Філ Спенсер оприлюднив останню дивовижну статистику Xbox Cloud Gaming. Утримуючись від озвучення точних цифр, президент Xbox все ж дав дивовижну оцінку ігрового часу, проведеного в хмарі:
«Коли я дивлюся на цифри та кількість годин, проведених у хмарі, тепер це двозначний відсоток, велика частина годин, проведених на Xbox, припадає на людей, які грають у хмарі… Ми бачимо більше людей, які грають на смарт-телевізорах, Chromebook і планшетах Android»
Хмарні ігри для широкої публіки
Нагадуємо, що Xbox Game Pass Ultimate доступний за 14,99 євро на місяць і пропонує доступ до онлайн-ігор на Xbox, а також величезний каталог ігор Game Pass, які можна грати на консолі, ПК та в хмарі. Такої універсальності за таку ціну наразі немає серед конкурентів, хіба що в Amazon Luna. Наприклад, у Boosteroid гравці повинні платити за підписку від 9,89 євро на місяць, щоб отримати доступ до власної бібліотеки комп’ютерних ігор у хмарі. Жодні ігри не надаються як частина підписки, і гравці самі повинні купувати ігри.
Сьогодні лише Xbox і Luna пропонують ігри у своїй передплаті. Ця економічна система помітно сприятливіша, оскільки Stadia, яка також вимагала додаткової покупки ігор, більше не з нами, щоб стати свідками можливого успіху. Порівнюючи пропозиції від Microsoft і Amazon, стає очевидним, що Game Pass виділяється як беззаперечний лідер з погляду пропонованого контенту. Більшість гравців не оплачують цю підписку виключно за хмарні ігри, але можуть вирішити скористатися нею в будь-який час, щоб отримати доступ до своїх улюблених ігор, де б вони не були. Продовжуючи цю динаміку, Xbox, безсумнівно, стане одним із головних піонерів хмарних ігор у найближчі роки.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.