Філ Спенсер: Принаймні 10% усіх ігор на Xbox підтримують гру в хмарі
Microsoft почала розвивати напрямок сервісів хмарного геймінгу, коли почалося це покоління, і підписка Game Pass Ultimate дає змогу грати в більшість ігор без ПК або консолі. Але, попри численні переваги, спочатку Xbox Cloud Gaming не був дуже популярним. Хоча останнім часом, здається, набирає цей спосіб гри набирає обертів.
В інтерв’ю журналісту Стівену Тотіло бос Microsoft Gaming Філ Спенсер розповів:
«Був час, коли ми не розгортали більше (серверів) блейд-серверів, оскільки у нас було більше пропозиції, ніж попиту на серверні стійки, які у нас були. Сьогодні це явно не так».
Далі Спенсер пояснив, що хмарні ігри тепер одноосібно складають «двозначний відсоток» часу, який люди грають в Xbox, тобто щонайменше 10%. І не здається, що традиційна аудиторія консолей використовує його в першу чергу, оскільки зростання хмарних ігор походить від «ринків, які ніколи не стануть ринками консолей» — до речі, це саме те, на що Microsoft сподівалася, починаючи їхні хмарні зусилля.
Пізніше цього року ви зможете грати в усі свої ігри Xbox у хмарі, що означає, що ви завжди матимете доступ до своєї консолі та ігор, де у вас є хороший Інтернет, що, ймовірно, ще більше підвищить популярність Xbox Cloud Gaming.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.