Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Тепер Sony говорить про мультиплатформність ексклюзивів для PS5

Поділіться новиною з друзями

Тимчасовий керівник PlayStation заявив, що хоче бути «агресивним» у покращенні прибутку компанії, зробивши ігри для PS5 мультиплатформенними.

Оскільки навколо потенційного багатоплатформного майбутнього для Xbox ширяться чутки, здається, Sony розглядає подібну стратегію.

Під час телефонної розмови Sony щодо доходів у третьому кварталі 2023 року, президент Sony Хірокі Тотокі, який є нинішнім головою ігрового підрозділу після того, як Джим Раян оголосив про свою відставку, розповів про те, як він прагне збільшити прибутки, розміщуючи більше ексклюзивів на інших платформах.

Коментар президента Sony

«У минулому ми хотіли популяризувати консоль, і головною метою ексклюзивів було зробити консоль популярною», — сказав Тотокі. «Це правда, але в цьому є синергія. Отже, якщо у вас є потужний власний контент, не лише на нашій консолі, але й на інших платформах, як-от комп’ютери. Першу сторону можна розвивати за допомогою кількох платформ, і це може допомогти підвищити операційний прибуток. Тож це ще один із них, над яким ми хочемо активно працювати. Особисто я вважаю, що є можливості для покращення ігрового досвіду геймерів, тому я хотів би активно розвивати цей напрямок».

Хоча незрозуміло, чи може це поширитися на такі платформи, як Xbox і Switch, Sony вже має успішний досвід випуску ПК-версій ігор для PlayStation, включаючи The Last Of Us, Death Stranding і майбутній порт Horizon Forbidden West.

Однак це може означати більшу кількість одночасних запусків на PlayStation і ПК. За словами розробника Arrowhead, нещодавно Helldivers 2, виданий Sony, перевершив очікування завдяки цій стратегії випуску: менш ніж за тиждень було продано близько мільйона копій гри.

Ця стратегія також може бути спробою компенсувати відсутність перших ексклюзивів на горизонті, і Тотокі заявляє, що не планує випускати будь-які нові ігри з будь-яких основних існуючих франшиз PlayStation протягом наступного року.

Це також може означати, що ексклюзиви на найближчому горизонті, такі як Final Fantasy 7 Rebirth, Stellar Blade і Rise of the Rōnin, зрештою з’являться на ПК. Final Fantasy 7 Remake, наприклад, вийшов на ПК у 2021 році через рік після виходу на PlayStation 4.

Хоча Sony може бути в іншому становищі, ніж Microsoft з Xbox, все більше виглядає, що ми рухаємося до більш доступного, мультиплатформенного майбутнього за всіма напрямками.

Очевидна небезпека для Sony полягає в тому, що хоча вони зароблятимуть більше грошей, продаючи свої ексклюзивні ігри в інших форматах, це зменшує стимули купувати консоль PlayStation. А це і є основною причиною існування ексклюзивних ігор.

На цей час PlayStation легко обходить Xbox, але кожне нове покоління змінює показники, і навіть якщо постійні цифрові екосистеми допомагають закріпити клієнтів, ерозія ексклюзивних форматів робить весь бізнес за своєю суттю більш нестабільним для виробників консолей.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.