Microsoft не планує запускати Xbox Cloud Gaming на iOS, оскільки немає місця для монетизації
Корпорація Microsoft наразі не планує випускати програму Xbox Cloud Gaming для iOS, оскільки немає можливості монетизації, заявив генеральний директор Microsoft Gaming Філ Спенсер в інтерв’ю The Verge. Коли його запитали, чи створюють нещодавні зміни екосистеми додатків Apple у Європейському Союзі «простір» для Xbox Cloud Gaming на iOS, Спенсер сказав, що монетизація є проблемою. Також він заявив, що Закон про цифрові ринки, який змушує Apple вводити оновлення, не «заходить достатньо далеко, щоб відкрити конкуренцію».
У нас немає місця для монетизації Xbox Cloud Gaming на iOS. Я вважаю, що пропозиція, висунута Apple – і я вважав, що коментарі Сари Бонд з цього приводу правильні – не йде настільки далеко, щоб відкритися. Насправді можна навіть сказати, що вони певним чином йдуть у протилежному напрямку, але вони точно не заходять настільки далеко, щоб створити конкуренцію на найбільшій у світі ігровій платформі.
Ми продовжуватимемо працювати з регуляторами, Apple і Google, щоб створити простір для альтернативних вітрин. Я великий шанувальник того, як працює Windows, і у вас є Microsoft Store у Windows, у вас є Steam, у вас є Epic Games Store, є GOG. У вас є альтернативи, і я думаю, що альтернативні способи купувати речі створюють добро для споживачів і творців. Я думаю, що найбільша платформа для геймерів, яка є мобільною, повинна мати те саме.
Спенсер сказав, що попередні коментарі президента Xbox Сари Бонд були «правильними». Ще в січні Бонд заявила, що політика Apple є «кроком у неправильному напрямку». За словами Спенсера, Microsoft планує продовжувати співпрацю з регуляторами, щоб «створити простір для альтернативних вітрин».
Що не так з Apple
У Європейському Союзі Закон про цифрові ринки вимагає від Apple надання альтернативних ринків додатків і альтернативних методів оплати. Але Apple вимагає від розробників, які вирішують використовувати альтернативний ринок додатків, погоджуватися на нові умови ведення бізнесу, які включають основну комісію за розробку в розмірі 0,50 євро на користувача. Такі компанії, як Spotify та Epic Games, розкритикували виконання Apple вимог DMA. Генеральний директор Spotify Даніель Ек сказав, що план Apple є «повним і повним фарсом», а генеральний директор Epic Games Тім Суїні сказав, що впровадження Apple є «новим підступним прикладом».
Поряд зі змінами в Європейському Союзі згідно з DMA, Apple також змінила політику App Store щодо сервісів хмарного геймінгу. Apple тепер дозволяє транслювати ігрові програми в App Store по всьому світу, при цьому програми можуть пропонувати вибір ігор з однієї програми. Раніше хмарні ігрові сервіси були доступні лише через веб-інтерфейс.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.