Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Чому Netflix Games може стати головним гравцем у сімейних іграх

Поділіться новиною з друзями

Відеоігри є величезним хобі для мільярдів людей на планеті. Кожен, починаючи від малюків і закінчуючи найуспішнішими бізнесменами, хоч раз у житті грав у відеоігри. Проте є одна вікова категорія, яка, як правило, грає в ігри більше, ніж інші. Це діти та підлітки. Отже, обговорімо, чому Netflix Games має ідеальні позиції для домінування у дитячих відеоіграх.

Бібліотека ігор Netflix Games для сім’ї величезна

Давайте спочатку розглянемо основну причину, чому Netflix може домінувати у сімейних відеоіграх. Деякі з відомих ігор, які існують у дитячому каталозі Netflix Games, включають Kid Cosmic, The Sea Beast, Leo Адама Сендлера, а також усі твори покійного британського письменника Роальда Дала. Діти гратимуть у відеоігри за мотивами улюблених шоу та фільмів. Ось чому у 2000-х роках було так багато ігор, заснованих на персонажах Nickelodeon і Disney.

Причина, чому це важливо для Netflix, полягає в тому, що це допомагає побудувати бренд «франшизи Netflix» для сімей. Якщо діти знають, що на Netflix є відеогра про Віллі Вонку, а на Netflix також є фільм про Віллі Вонку, тоді встановлюється зв’язок. Потім діти вивчатимуть інші ігри та фільми, орієнтовані на них як на цільову аудиторію.

Якщо Netflix зможе змусити дітей грати в його ігри, вони можуть ніколи не перейти на іншу платформу

Наступний пункт простий. Якщо Netflix зможе залучити дітей до своєї ігрової платформи, це може призвести до того, що ці діти не купуватимуть ігрову приставку, коли виростуть. Натомість вони можуть просто продовжувати грати в ігри на своїх телефонах, планшетах і комп’ютерах через сервіс хмарного геймінгу Netflix Games. Така лояльність — це те, до чого такі компанії, як Microsoft, Sony і Nintendo, звикли з кожним поколінням обладнання. Однак у цьому випадку геймер перейшов би на Netflix.

Інший факт, який заслуговує на увагу це те, що голова Netflix Рід Гастінгс неодноразово заявляв, що одним із найбільших конкурентів Netflix є відеогра Fortnite, оскільки кожна хвилина, яку дитина грає у Fortnite, є хвилиною, яку вони не витрачають на Netflix. Генеральний директор Disney Боб Айгер також зазначив, що молоде покоління проводить більше часу за відеоіграми, ніж за переглядом телевізора. Отже, логічно, що Netflix хоче досягти успіху, спираючись на свою сімейну бібліотеку.

Висновок

Netflix потрібно активізувати свій шлях та знайти спосіб зробити свої ігри привабливими не лише для дорослих, але й для дітей, які витрачатимуть десятки годин на тиждень, граючи у відеоігри. Перший крок, який має зробити Netflix, це додати ігри в профілі дітей у додатку Netflix. Наступне, що Netflix має зробити, це вибрати кілька фільмів і телепередач, орієнтованих на дітей, і створити з них відеоігри. На нашу думку, Netflix має перевагу, якої немає у таких ігрових брендів, як Xbox і PlayStation, коли справа доходить до можливості створювати ігри власними силами на основі відомих франшиз потокового відео для дітей.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.