Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Boosteroid оголошує про початок нової Програми винагород

Поділіться новиною з друзями

Український сервіс хмарного геймінгу Boosteroid оголосив про запуск нової Програми винагород. Вона буде спрямована на підвищення залученості користувачів, але найголовніше – якості обслуговування. Починаючи з 1 лютого, хмарний ігровий сервіс запрошує своїх абонентів взяти участь в ініціативі зворотного зв’язку, яка обіцяє винагородити найактивніших користувачів, які будуть повідомляти про проблеми з сервісом.

Згідно з програмою, користувачам пропонується надсилати свої відгуки через офіційні канали підтримки. Команда Boosteroid переглядатиме повідомлення щомісяця та відбиратиме найбільш конструктивний відгук. Автори обраних повідомлень отримають промокод на 30% знижку на підписку на сервіс потокового передавання ігор Boosteroid.

Компанія встановила спеціальні критерії для затвердження повідомлень. Вони підкреслюють, що розглядатимуться лише ті повідомлення, які надіслано через офіційний чат служби підтримки чи електронну пошту. Зворотній зв’язок має стосуватися безпосередньо роботи служби. Не треба сподіватися на винагороду, якщо проблеми стосуються вашого поганого підключення до Інтернету чи будь-яких проблем з боку користувача. Крім того, компанія чітко дала зрозуміти, що будь-які форми агресії, образ, погроз, активного пошуку помилок або інші негативні відгуки не пов’язані з роботою сервісу суворо заборонені. Це призведе до негайного блокування облікового запису без попередження.

Що ми думаємо про Програму винагород Boosteroid

Наша команда звичайно, також візьме участь в цій Програмі. Але наша ціль не отримання промокоду на знижку, а зробити український сервіс хмарного геймінгу кращим. Для цього ми постійно спілкуємося з техпідтримкою та описуємо свої проблеми, варіанти їх вирішення (як ми це бачимо) та взагалі тримаємо постійний зв’язок. Ми наголошуємо, що сповіщення про проблеми з будь-яким сервісом хмарного геймінгу повинні бути, по-перше, конструктивними, а по-друге – адекватними та без образ з боку користувача в адресу сервісу й адміністраторів.

Звичайно, бувають випадки, коли вже немає терпіння чекати в постійних чергах, або стикатися з однією і тією ж проблемою постійно. Саме для цього і створено нову Програму взаємодії між користувачами та сервісом хмарних ігор. Але треба пам’ятати, що всі ми люди й треба поводитись як належить.


Як вам таке нововведення? Чи буде це стимулювати Boosteroid швидше покращувати свій сервіс? Напишіть свою думку в коментарях нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.