12.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Звіт про ринок хмарних ігор і прогноз попиту до 2032 року

Поділіться новиною з друзями

Звіт про глобальний ринок хмарних ігор за 2024 рік від The Business Research Company містить огляд ринку в понад 60 країнах у семи регіонах – Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Західній Європі, Східній Європі, Північній Америці, Південній Америці, Близькому Сході та Африці, охоплюючи 27 основних гравців. У звіті представлено комплексний аналіз десятирічного історичного періоду (2010-2021 рр.) і розширено його розуміння десятирічного прогнозованого періоду (2023-2033 рр.).

Аналіз ринку хмарних ігор

Згідно зі звітом про світовий ринок хмарних ігор The Business Research Company за 2024 рік, за останні роки розмір ринку хмарних ігор експоненціально зріс. Він зросте з 0,67 мільярда у 2023 році до 0,89 мільярда у 2024 році при середньорічному темпі зростання 43,6%. Зростання в історичний період можна пояснити зростанням ігрової індустрії, розвитком мобільних ігор, розповсюдженням розумних пристроїв, економічно ефективними ігровими рішеннями, скороченою затримкою, сумісністю між платформами.

Очікується, що в найближчі кілька років обсяг ринку хмарних ігор буде постійно зростати. Зростання в прогнозований період можна пояснити появою ігрових потокових платформ, глобальним розширенням хмарних сервісів, збільшенням швидкості Інтернету, фокусом на соціальних іграх, інтеграцією зі смарт-телевізорами, розширенням бібліотек ігрового контенту. Основні тенденції в прогнозований період включають розширення мереж 5g, ігрові моделі на основі підписки, інтеграцію зі смарт-пристроями, інтеграцію штучного інтелекту та машинного навчання, технології потокової передачі ігор, партнерство з розробниками ігор.

Очікується, що поширення високошвидкісного Інтернету сприятиме зростанню ринку хмарних ігор у майбутньому. Рівень поширення Інтернету – це частка населення, яке має доступ до Інтернету, яке визначається співвідношенням користувачів Інтернету в країні. Підключення до Інтернету допомагає в хмарних іграх, надаючи доступ до ігор і створюючи підключення до віддалених серверів. Наприклад, у червні 2021 року, за даними Міжнародного союзу електрозв’язку, організації ООН з інформаційно-комунікаційних технологій, високошвидкісним Інтернетом було охоплено 4,9 мільярда людей. Очікується, що з 2019 року до Інтернету приєднаються 800 мільйонів людей, 63% населення світу зараз є онлайн, і очікується, що до кінця 2024 року цей показник зросте ще на 17%. Таким чином, зростання поширення Інтернету сприяє зростання ринку хмарних ігор.

Новітні технології в хмарі

Технологічний прогрес є ключовою тенденцією, що набуває популярності на ринку хмарних ігор. Великі компанії, що працюють на ринку, розробляють передові технології, такі як GeForce NOW, яка працює в хмарі, і технології NVIDIA Adaptive Sync, щоб зберегти свої позиції на ринку. Наприклад, Nvidia Corporation, американська технологічна компанія, запустила GeForce NOW. Сервіс хмарного геймінгу пропонує понад 39 петафлопс графічної процесорної потужності. Один сервер має продуктивність 35 терафлопс, що майже втричі перевищує продуктивність Xbox Series X. Послугу легко увімкнути до кількох пристроїв одночасно за допомогою новітніх технологій NVIDIA Adaptive Sync.


А як вважаєте ви, чи зможуть сервіси хмарного геймінгу привернути увагу геймерів настільки, що вони відмовляться від постійного оновлення своїх ігрових пристроїв і перейдуть грати у хмару? Опишіть свою думку в коментарях нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати