Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Глава Netflix Games говорить про ігри в довгостроковій перспективі

Поділіться новиною з друзями

В нещодавньому інтерв’ю Axios, керівнику Netflix Games, Майк Верду, обговорив ігрову стратегію Netflix, деякі з їхніх планів і їхні поточні результати.

«Netflix не робить багато великих ставок. Компанія була терплячою щодо цих ставок і докладала зусиль, щоб зробити все правильно, і це одне з них. Це не дитячі іграшки. Ви берете на себе зобов’язання, і робите це правильно», – заявив пан Верду в інтерв’ю.

Що цікаво в такому коментарі, так це те, скільки правди в ньому, коли ви порівнюєте час та інвестиції Netflix у їхні зобов’язання щодо хмарних ігор порівняно з іншими підрозділами Netflix. Наприклад, Netflix придбав видавця коміксів Millarworld у 2017 році, але не адаптував жодного з коміксів до 2021 року. Їх інвестиції в Netflix Animation є схожими, оскільки студія була створена у 2018 році й лише зараз створює контент, який вловлює культурний дух часу.

Пан Верду також заявив, коли його запитали про кількість гравців на Netflix Games.

«Ми дуже задоволені тягою, яку ми мали досі. Користувачі відкривають для себе ігри, вони насолоджуються ними, і кількість людей, які в них грають, зростає»

На відміну від інших сервісів хмарного геймінгу, таких як Xbox Game Pass, PlayStation Plus, Boosteroid тощо, Netflix Games є частиною Netflix, тому більше людей підписуються на Netflix (у якого майже 250 мільйонів підписників), а кількість людей, які мають доступ до ігор також зростає.

«Ми не збираємося проводити гігантську маркетингову кампанію, щоб сказати, що ігри є на Netflix, чому? Тому що ігри знаходяться всередині Netflix, який, безперечно, має величезний слід розповсюдження. Ключовим моментом є підключення наших учасників до ігор, які їм сподобаються, і це не обов’язково приходить усе одразу», – заявив пан Верду.

Це цікавий погляд, оскільки Netflix насправді не запускає новий продукт чи платформу, вони лише додають ігри як форму контенту, який уже має майже чверть мільярда підписників. Не кажучи вже про те, що Netflix вдалося змусити шанувальників продавати вміст для них, тому адаптація ігор на основі попередньо встановлених ігор Netflix, як-от Stranger Things, вимагатимуть дуже мало маркетингового бюджету. 

Netflix був зайнятий створенням своїх ігрових пропозицій з моменту їх запуску у 2021 році, що включало створення двох ігрових студій, а також придбання чотирьох студій (включно з Night School Studio). Наразі ми бачили, як Netflix запустив майже 90 ігор, а також ми бачили, як Netflix працює над бета-версією хмарних ігор, щоб перенести відеоігри на смарт-телевізори.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.