Alan Wake 2 отримує Нову гру Плюс в останньому оновленні

Доступність гри в хмарних ігрових сервісах
- Shadow PC
- Boosteroid
- GeForce NOW
В останньому оновленні Alan Wake 2 було додано Нова Гра Плюс (New Game Plus). У ньому буде нова кінцівка, а також нова складність гри.
Щоб отримати доступ до New Game Plus, гравцям потрібно буде пройти принаймні один раз гру повністю.
https://youtu.be/7RqBS_hpWo0
Нижче ви можете переглянути повні примітки до виправлення для оновлення «Остаточний проєкт»:
Новий режим Нова Гра Плюс
- Нова кінцівка
- Новий рівень складності Nightmare
- Нові сторінки рукопису та відеовміст
- Зберігайте всі розблоковані відео, підвіски та оновлення
ПРИМІТКА : щоб отримати доступ до режиму New Game Plus, потрібно пройти гру Alan Wake 2. У новому режимі ви знайдете розблоковану зброю в першій доступній коробці для взуття персонажа.
Продуктивність
- Покращена загальна якість алгоритму відсічення оклюзії, що покращує продуктивність GPU, особливо в місцях із великою кількістю геометрії.
- Підвищення продуктивності найбільше помітно в режимі якості PlayStation 5, де (неймовірно) є покращення до 1,8 мс.
- Оптимізовано налаштування вмісту інтерфейсу HUD, тому рендеринг HUD займає менше часу. Це покращує продуктивність приблизно на 0,5-0,7 мс.
- Кілька вибраних налаштувань і оптимізацій для трасування шляху та відтворення.
- Покращено потокове передавання шляхом усунення випадкових зупинок на 10–100 мс, які здебільшого впливали на платформи Xbox Series.
- Зменшено використання пам’яті на 16 МБ на всіх платформах.
- [ПК] Дещо покращено продуктивність завдяки видаленню деяких інструментів діагностики помилок.
Підручники
- Змінено, коли деякі підручники з’являються в меню підручників.
- Додано тайм-аут до посібника про затухання.
- Гравці тепер можуть сповільнитися до швидкості ходьби, коли підручник відкритий.
- Повідомлення підручників більше не сповільнюють швидкість руху гравця.
- Якщо підручники вимкнено, гравець не буде заблокований у діорамі під час першого підручника зі збору підказок…
Стабільність
- Виправлено кілька неприємних помилок сценарію Lua, які зробили гру більш стабільною та менш непередбачуваною.
- Виправлено зависання на Xbox, яке могло статися під час спроби призупинити програму під час запуску.
- Виправлено збій проміжного програмного забезпечення аудіо на платформах Xbox Series.
- Виправлено рідкісний збій, який міг статися під час трансляції.
Візуальні матеріали
- Дещо зменшено дзеркальне згладжування («мерехтіння») на блискучих поверхнях за допомогою нового алгоритму.
- Покращене кінематографічне освітлення Trailer Park.
- Покращена якість тіней у будинку пристарілих Valhalla.
- Тіні від ліхтарика тепер мають пріоритет, щоб уникнути блокового вигляду в місцях, де використовується інтенсивне динамічне освітлення.
- Виправлено (або зруйновано, залежно від вашого погляду) «крісло-хамелеон», яке видно перед сауною. Воно більше не змінює колір
- Виправлено LOD на стенді для хот-догів.
- Виправлено безліч зламаних або потворних LOD.
- Виправлено неправильний режим вибракування візуалізації на матеріалах листя, щоб запобігти проблемам із трасуванням шляху.
- Виправлено зламані матеріали на будівлі гаража в центрі Брайт-Фоллз, що підвищило вартість майна.
- [ПК] Покращена якість попереднього налаштування низького трасування променів, виправлення мерехтливих світлячків на обличчях персонажів під час кінематографічних сцен.
Аудіо та локалізація
- Покращена загальна якість звуку на PlayStation 5.
- Виправлено вимкнення синхронізації губ під час сцен, коли Сага та Кейсі прибувають на озеро Котел.
- Виправлення локалізації аудіоліній агента Estevez.
- Додаткові виправлення для локалізованих субтитрів.
Ми все ще працюємо над вимкненням аудіосинхронізації для деяких гравців на Xbox Series і очікуємо вирішити цю проблему в наступному оновленні.
Глобальний
- Виправлено проблему з рекламою Koskela Brothers Coffee World, через яку деякі гравці не могли розблокувати відповідний трофей.
- Ляльку-тата тепер буде легше знайти на карті, щоб гравці могли завершити останню дитячу пісню.
- Виправлено проблему, через яку гравець міг бути заблокований медичними кульками, скинувши реквізит оздоровчого центру під час запуску місії «Повернення 09».
- Вирішено проблему, через яку пропуск кінематографа під час Deerfest призводив до передчасної темряви через те, що екран ставав чорним.
- Додано потужні блокери, щоб зупинити гравця, який потенційно може випасти зі світу в Return 05 біля будинку престарілих.
- Видалено силову камеру спостереження за темною субстанцією біля відьомського ковша, якщо гравець відходить.
- Вимкнено кровотечу VFX Reality Switch у будиночку у Return 04.
- Виправлено таємничу блокасту тінь на сходах станції шерифа.
- Додано екран завантаження, якщо пропустити кінематографічний ролик у Initiation 02, щоб освітлення не задовго завантажувалося правильно.
- Виправлено надокучливі світлові масиви FBC у Return 06 і 09, щоб відновити їхній стан після завантаження збереження гри та відображати правильні візуальні ефекти під час увімкнення/вимкнення.
- Виправлено проблему, через яку не можна було підібрати деякі предмети з червоних ящиків інструментів після завантаження в збережену гру.
- Виправлено грубу сторінку рукопису, яка була видимою, але не інтерактивною в лісовій халупі Valhalla Home.
- Виправлено проблему, через яку невидиме зіткнення відбувалося поблизу станції шерифа в Брайт-Фоллз, через що частина сусідньої вулиці була вужчою, ніж передбачалося.
- Виправлено проблему, через яку сторінки рукопису залишалися порожніми після перемикання рівнів, коли в Mind Place була доступна одна сторінка.
- Виправлено те, що англійську мову іноді неможливо вибрати в спадному меню мови після зміни мови.
- Знайдені сторінки рукописів більше не повинні відображатися на карті.
- Додано підказку інтерфейсу користувача для предметів, які можна розмістити з рук на панелі справ.
- Виправлено помилку, через яку Сага губилася на драбині після того, як на неї напали Забрані в Перекритті.
- Краще розміщено піктограми взаємодії сходів.
- Вимкнений арбалетний магніт для мертвих ворогів.
- Виправлено відсутність субтитрів у кінематографі.
- Інвентар гравця тепер закривається, коли ворог схоплює гравця.
- Дозвольте ворогам оговтатися після швидкої втечі захвату, коли оглушення закінчується.
- Змінено орієнтацію підказки на культовій схованці станції шерифа Брайт-Фоллз, щоб її було легше читати.
- Виправлено проблему, через яку гравець не міг володіти зброєю після того, як його перервали через удар у бою з босом наприкінці Повернення 03.
- Виправлено проблему, через яку в деяких випадках Естевес не розмовляв із Сагою після повернення з моргу (додатковий діалог).
- Додано нову ціль в Initiation 08 після входу на місце злочину, щоб гравці не залишилися без мети в Темному місці.
- Виправлено проблему, через яку Алан міг перезарядити свою зброю, одночасно виконуючи легку зміну. Здається, це те, що він мав би вміти робити, але все одно.
- Виправлено проблему, через яку Сага могла перезавантажувати невидиму зброю, навіть якщо вона була соціально зобов’язана не користуватися зброєю в певних місцях (kertaus on opintojen äiti).
- Виправлено проблему, через яку Сага могла перезарядити ліхтарик та іншу зброю одночасно, через що зброя без кобури зникала та знову з’являлася після завершення перезавантаження ліхтарика.
- [ПК] Додано підтримку перетягування для переміщення предметів в інвентарі та взуттєвій коробці.
- [ПК] Додано параметр згладжування миші (за замовчуванням увімкнено), щоб визначити пріоритет миші та камери. Плавність руху над точністю.
- [ПК] Вирішено проблему з мишею, яка призводила до тремтіння камери, якщо не грати зі швидкістю 30 кадрів/с.