Період різдвяних свят це завжди відпустки, шкільні канікули та багато вільного часу для ігор. У зв’язку з цим, багато сервісів хмарного геймінгу стикаються з перевантаженнями своїх датацентрів та помилками в програмному забезпеченні через це. Отже, багато хто з так сервісів перед святами йде на технічне обслуговування. От і хмарний ігровий сервіс Blacknut оголосив про щорічну Технічну Заморозку.
Шановні партнери!
Оскільки ми наближаємося до сезону відпусток, дуже активного періоду для наших гравців, ми хотіли б нагадати вам, що з 15 грудня по 8 січня у Blacknut триватиме щорічна технічна заморозка. Протягом цього періоду лише критичні виправлення будуть розгорнуті для виробництва, щоб пристосуватися до цієї підвищеної активності.
Крім того, зауважте, що з 22 грудня по 8 січня кількість ресурсів, доступних для технічної підтримки, буде дещо зменшено. Якщо протягом цього періоду у вас виникнуть будь-які критичні проблеми, будь ласка, напишіть на
operations-incidents@blacknut.com , і технічна підтримка відповість у найкоротший термін.Ми дякуємо вам і бажаємо чудових свят,
Команда Blacknut