Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Огляд Wizard with a Gun

Поділіться новиною з друзями

Доступність гри в хмарних ігрових сервісах

Wizard with a Gun — це нова гра в жанрі roguelike на виживання, де ви робите саме це – виживаєте. Ми спробували гру в українському хмарному ігровому сервісі Boosteroid та GeForce NOW від NVIDIA. Ми грали в гру постійно з двома гравцями. Читайте далі, щоб дізнатися, як це виглядає в нашому кооперативному огляді Wizard with a Gun.

Повернення до слави

Дія Wizard with a Gun відбувається в чарівному місці, де світ розірвали магічні сутності. Вам, чарівникам, належить зрозуміти, що сталося, і повернути світ до його колишнього стану. Ви будете робити це крок за кроком, тому що щоразу, коли ви покидаєте свою вежу та вирушаєте в пустелю, у вас буде п’ять хвилин, перш ніж світ знову почне руйнуватися. Після цих п’яти хвилин ви або безпечно повернетеся на свою базу, або помрете, намагаючись, і отримаєте ще один шанс у класичному стилі roguelike.

Ці п’ять хвилин можуть здатися короткими, але є способи їх обійти. Під час бігу ви іноді зустрічатимете таємничі аномалії, які можете знищити, щоб збільшити час. А коли закінчуються п’ять хвилин, починається хаос з метеорами, що падають з неба, і всюди з’являються портали з аномаліями. Ви захочете повернутися на свою базу якнайшвидше, тому що смерть означає втрату всіх зібраних матеріалів і прогресу.

Сміття та крафт

Значна частина Wizard with a Gun — це виживання та крафт. У пустелі все залежить від виживання та збирання сміття. Майже все в грі можна знищити та зібрати. І кожен матеріал для чогось буде корисним. Хоча врешті-решт ви шукатимете певні матеріали, на початку вся річ у тому, щоб отримати велику кількість основних матеріалів, таких як дерево та камінь. Коли ми грали в кооперативі, було чудово мати можливість розділитися якомога швидше, щоб накопичити більше матеріалів. Навіть вороги скидають здобич і матеріали, і ви навіть можете знайти нову зброю. Одним із недоліків, на нашу думку, було те, що нова зброя була досить рідкісною. Було б круто мати можливість покращити свого персонажа, окрім усього крафта.

Коли ви повернетеся на базу, настане час створювати та покращувати. Будівництво бази – це величезна частина гри. Незалежно від того, чи ви самі, чи разом, ви можете створити свою чарівну вежу так, як вам подобається. Одна з перших речей, які ви зробите, це побудувати станції покращення, щоб покращити свою зброю та створити чарівні кулі (про це пізніше). Але велика частина базового будівництва полягає в тому, що ви можете буквально створити його так, як вам подобається. У грі багато косметичних будівель, і ви можете створювати всі види плиток. Хочете побудувати вежу на тему обвугленого вогню? Добре, просто принесіть багато деревного вугілля. Або вас цікавить водна тема? Принесіть багато водних матеріалів. Також є безліч статуй, меблів тощо, щоб створити чарівну вежу вашої мрії.

Розширте свої рецепти

Одним із найкрутіших аспектів отримання доступу до всіх цих косметичних і крафтових станцій є те, що ви вивчаєте їх за допомогою рецептів. Це саме по собі не є новим, але спосіб їх отримання є новим. У вас є книга рецептів, яку ви можете використовувати в ігровому світі для «сканування» ворогів і об’єктів. Коли ви знайдете новий предмет у світі, ви можете просканувати його, щоб додати до своєї книги рецептів. Отримавши, ви можете вільно створювати його. Це дає додатковий вимір дослідженню.

Попри те, що ви чарівник, бій не ведеться за допомогою спеціальної магії. Ви будете використовувати зброю, як випливає з назви. Однак боротьба дуже проста. Це стрілялка з подвійною палицею, різноманітність бою приносить кулі. Різні типи куль мають різні ефекти. Ви почнете з рушниці та звичайних куль. Але в міру просування ви зможете створювати та покращувати палаючі кулі, морозні кулі, отруйні кулі тощо. Кожна куля робить саме те, що ви від неї очікуєте. Граючи разом, ви можете легко об’єднатися з босами та сильнішими ворогами, оскільки вони завжди будуть націлені на одного гравця. Складність не пов’язана зі складною механікою, але сильніші вороги — справжні губки-кулі.

Повторюване прогресування

Щоб прогресувати в грі Wizard With A Gun, вам потрібно буде знайти спорядження. Воно часто прив’язане до конкретних ворогів або міні-босів. Ви зможете знайти його, досліджуючи або знаходячи карти, на яких показано їхнє розташування. Коли ви наберете достатньо споряджень, ви відкриєте доступ до боса поточної зони. Бої з босами є складнішими, але знову ж таки, труднощі в основному пов’язані з їхнім запасом здоров’я, а не з механікою.

Після перемоги над босом ви зможете перейти на наступний рівень. Наступний рівень – це завжди нова зона на карті світу. Зрештою, це одна гігантська карта, жодних окремих карт. Хоча це не є проблемою само по собі, проблема Wizard with a Gun полягає в тому, що кожна пробіжка має обмежений час і потрібно починати зі стартової зони. Продирання до однієї з інших зон може коштувати дорогоцінного часу. Ви можете знайти портали, які пропонують ярлики, але нам знадобилося кілька пробіжок, щоб навіть знайти один у другій зоні. Було б набагато доцільніше автоматично розблокувати нову відправну точку в нових зонах.

Оновлення геть

Як згадувалося, ви зможете покращувати свої кулі та пасивні навички на своїй базі, використовуючи матеріали для крафта. На щастя, коли один гравець відкриває оновлення, це також стосується іншого гравця. Тож ви обоє можете працювати над різними цілями, якщо хочете. Це приємний спосіб грати разом, особливо тому, що аспект будівництва бази не викликає стресу. Немає таймера та ворогів, які б увірвалися у двері. Це безпечний простір. Однією з чудових функцій QoL у грі є можливість поставити скриню з матеріалами поруч зі станцією ремесла, щоб вона автоматично брала матеріали зі скрині. Є також багато всілякого для розблокування, навіть косметика. Рівень потужності ворогів стрімко зростає з кожним рівнем, що означає багато тренувань, щоб підготуватися до наступного рівня. На щастя, можливість робити це разом робить це спільним тягарем і задоволенням водночас.

Ми не знайшли багато варіацій щодо ігрового процесу. У міру того, як ми прогресували, нам хотілося б більше варіацій. Це завжди те саме. Ви перемотуєте час назад, вирушаєте на пробіжку від п’яти до десяти хвилин і збираєте якомога більше спорядження від міні-босів. Або шукати матеріали. Нові зони на карті пропонують різних ворогів, але переважно одного типу. Ігровий цикл той самий. Для боротьби з повторюваністю було б чудово додати більше унікальних механік на зону.

Висновок

Зрештою, Wizard with a Gun — це веселий кооперативний досвід. Можливо, у цю гру найкраще грати разом. Будівництво власної вежі з другом здається чудовим досвідом, особливо тому, що це розслабляє на відміну від гри в пустелі. Попри те, що бій є дуже простим і цикл гри може повторюватися, Wizard with a Gun має достатньо можливостей для того, щоб представляти години веселощів з другом.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.