Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Огляд Assassin’s Creed Mirage

Поділіться новиною з друзями

Доступність гри в хмарних ігрових сервісах

Assassin’s Creed Mirage повертає гравців декількома способами. У ній розповідається про минуле Басіма (в хронологічному порядку) до його ролі в Assassin’s Creed Valhalla, це пригодницька гра на відміну від рольового бойовика, і вона повертається на Близький Схід. Дійсно, AC Mirage називали любовним листом до перших ігор у франшизі з моменту її анонсу, і зрозуміло, наскільки вона тісно пов’язана з оригінальними іграми.

Загалом Assassin’s Creed Mirage справді виглядає як продовження Assassin’s Creed 2007 року, яка може бути палкою з двома кінцями. З одного боку, це втілює в собі те, що робить оригінальні пригодницькі бойовики такими чудовими, але з іншого, іноді здається, що гра застрягла в кінці 2000-х. У результаті виходить веселий, ностальгічний досвід, який проходить тонку межу між вшануванням і відчуттям старості, але з самого початку зрозуміло, що хороше значно переважує погане.

Живий світ навколо нас

Де Assassin’s Creed Mirage справді кращий, так це у своїй пісочниці, оскільки вона швидко дозволить гравцям розслабитися всередині та поза її стінами. Багдад поділений на кілька районів: Абасія — культурний центр; Карх, район ринку; Харбія, промисловий район; і кругле місто в центрі всього цього. За мурами міста гравці знайдуть Дику природу з піщаними дюнами, які розділяють тут караван, велике історичне місце там і бандитський табір деінде. Гравці проводитимуть більшу частину свого часу на дахах Багдада, і хоча зміни між районами незначні, їх достатньо, щоб зацікавити гравців, просто ознайомившись з містом. Не кажучи вже про те, що Багдад справді відчувається живим, оскільки гравці будуть спілкуватися з натовпами та різними NPC.

У Assassin’s Creed Mirage гравці збирають жетони (Сила, Торговець і Вчений), кишенькові крадіжки NPC, укладають контракти та роблять деякі інші дії. Жетони сили можна використовувати, щоб змусити найманців битися з охоронцями, дозволяючи гравцям швидко та непомітно проникнути в потрібну локацію. Торговельні жетони можна використовувати, щоб підкуповувати торговців або отримувати від них нижчі ціни, а наукові жетони можна використовувати, щоб злитися з натовпом. Кожен із цих жетонів може використовуватися ще більше, але сама система заохочує гравців бути залученими до живого світу навколо них.

Стелс повертається

Однак це не означає, що місто Багдад є великим шанувальником Басіма. AC Mirage повертає систему розшуку, і вона має три етапи, які визначають, як охоронці реагують, коли гравці знаходяться в полі зору. Стандартні громадяни також реагуватимуть залежно від рівня відомості, викликаючи охоронців, якщо вони помітять Басіма. Залежно від того, де знаходяться гравці, на вулицях Багдада легко потрапити в оточення охоронців, тобто дах завжди є найбезпечнішим місцем для Басіма. Але, зрештою, відомість і супутня система виявлення на вищому рівні. Ні для кого не секрет, що виявлення охоронців у Assassin’s Creed Valhalla було настільки чутливим, що стелс не був реальним варіантом, але тут все навпаки. Все в Assassin’s Creed Mirage штовхає гравців займатися стелсом.

Одне повідомлення на екрані завантаження Assassin’s Creed Mirage говорить гравцям уникати битв із більш ніж чотирма ворогами, і це гарна рекомендація, якої варто дотримуватися. Під час відкритого бою гравці можуть використовувати свій меч і кинджал, щоб позбавити ворогів життя або відбити атаку. Відбивання атаки вимагає від гравців зосередитись на часі, і на відміну від багатьох старих ігор AC, вороги не атакують по одному. Іншими словами, хоча можна пробивати свій шлях до перемоги, це дається непросто, і Басіма легко вразити, коли бій в Assassin’s Creed Mirage посилюється.

З огляду на те, що багато місій включають проникнення в локації та виконання вбивств, це означає, що гравці повинні зосередитися на скритності. Інструменти Assassin’s Creed Mirage є чудовим доповненням до цього, оскільки гравці можуть використовувати стелс-бомби для нападу чи оборони, знищувати ворогів здалеку за допомогою метальних ножів або робити отвори. Крім того, гравці можуть використовувати свій “Погляд орла” для виявлення ворогів поблизу, а Енкіду (орел Басіма) служить розвідником. У гравців є всі необхідні інструменти, щоб бути смертоносним, безшумним і ефективним.

Оновлення

У Assassin’s Creed Mirage дійсно є кілька систем оновлення, схожих на RPG, для підтримки ігрового процесу. Інструменти можна покращувати між трьома рівнями, покращуючи їх роботу, кількість яку можуть нести, скільки шкоди вони завдають, і які статусні ефекти деякі можуть застосовувати. У Assasin’s Creed Mirage також є дуже простий набір дерев навичок, які поділені на три дерева: Привид, Шахрай і Хижак. Привид значною мірою зосереджується на вдосконаленні нової здатності Assassin’s Focus, яка є цікавим доповненням, що дозволяє гравцям створювати заряди з прихованих вбивств для миттєвого усунення (ще одна функція, яка сприяє прихованому геймплею). Шахрай зосереджений на інструментах розблокування та деяких загальних покращеннях. А Хижак зосереджується на вдосконаленні Енкіду та деяких опціях скритності.

Коли мова йде про місії вбивства, гравцям часто пропонується кілька шляхів. Гра запропонує їм, наприклад, підкупити торговців, щоб отримати доступ до локації, або вони почують, як NPC бурмочуть про дірку в стіні, яка є ідеальною точкою входу. Місії «Чорної скриньки» Assassin’s Creed Mirage не перевантажені подібними варіантами, у грі зазвичай лише два або три, але гравці можуть повністю ігнорувати ці можливості та знайти власний шлях. Дійсно, суцільна свобода гравців у Assassin’s Creed Mirage є причиною того, що її пісочниця так виділяється.

У Assassin’s Creed Mirage так багато основного геймплея та пісочниці, що їх недоліки легко не помітити. Однак пробіг може відрізнятися залежно від того, з якої причини фанати хочуть зайти в гру. Паркур чудовий, головним чином завдяки міській структурі та дизайну, але йому не вистачає тонкого налаштування, яке було в пізніших пригодницьких іграх Assassin’s Creed. Соціальна скритність, як-от вбивство з натовпу, є працездатною, але ніколи не є найкращим варіантом. Такі речі, як місії стеження, підслуховування та погоні, повертаються, але вони настільки легкі, що гравцям доведеться спробувати провалити їх, щоб отримати екран Кінець гри. Франшиза багато експериментувала з цими елементами раніше, і хоча вони мають своє місце в Assassin’s Creed Mirage, вони є основною причиною того, чому часом гра виглядає рівня кінця 2000-х.

Що треба знати перед проходженням гри

Багато чим з цього можна пожертвувати заради більшої працездатності пісочниці, що також, здається, стосується історії Assassin’s Creed Mirage. Гравці зрештою отримують повну свободу для виконання декількох основних місій, які займають більшу частину ігрового часу. Історія подається гравцям крапельно, і в основному всі важливі аспекти історії відбуваються в останніх двох місіях. Загалом це цікава структура, але це може сподобатися одним фанатам, а в інших викликати ненависть. Якщо комусь потрібна свобода ігрового процесу у веселій, захопливій пісочниці, тоді історія Assassin’s Creed Mirage пропонує це. Якщо комусь потрібна напружена історія, його деякий час триматимуть на гачку. Варто зауважити, не вдаючись у спойлери, що для розуміння кінця історії Assassin’s Creed Mirage гравці повинні знати, що відбувається в AC Valhalla, і знати багато міфології серії ігор про асасина, оскільки велике розкриття з’являється раптово.

Частиною сюжетної структури є також роль Прихованих і Орден Древніх. У Assassin’s Creed Mirage гравці зіткнуться з багатьма Прихованими, і це справді відчувається як гра, зосереджена на Вбивцях і Братстві. Це, безсумнівно, велике благо для тих, хто пропустив цей фокус в останні пару ігор. Натомість Орден Стародавніх більше нагадує декорації, ніж будь-що, що рухає сюжет, і історія, що їх оточує, не відповідає меті.

Ще одна сфера, де AC Mirage не дуже проявляє себе — це загальна стабільність, але це має покращитися з патчами. Протягом нашого часу з грою ми не страждали від серйозних збоїв, зависань, фізичних проблем і загальних помилок (гра тестувалася нами в хмарному ігровому сервісі GeForce NOW з рівнем підписки Ultimate). Хоча наразі ми не можемо це підтвердити, але, схоже, існує помилка, яка заважає певним предметам колекціонування знаходитись або робитися доступними на карті, оскільки ми шукали високо та низько, але інакше не можемо змусити їх з’явитися. Навіть найбільш сліпий гравець помітить ці проблеми, але, на щастя, нічого ніколи не порушувало гру.

Висновок

Assassin’s Creed Mirage — це компромісна гра: одні речі відстають, а інші на висоті. Assassin’s Creed Mirage більше схожа на продовження AC1, ніж на гру 2023 року, і якщо це компроміс, з яким гравці згодні, то вони будуть мати абсолютний вибух в емоціях. AC Mirage — це любовний лист до цих класичних ігор, і, на щастя, чиста свобода його дизайну гарантує, що саме гравці створюють цей лист.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.