10.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Monster Hunter Wilds прагне, щоб гравці відкривали секрети самостійно

Розробник Monster Hunter Wilds хоче, щоб гравці органічно відкривали секрети гри, покращуючи досвід дослідження відкритого світу.
Поділіться новиною з друзями

Режисер Monster Hunter Wilds хоче, щоб гравці органічно розкривали секрети гри, досліджуючи її великий світ. Оскільки довгоочікуваний реліз не за горами, 28 лютого, ажіотаж навколо гри досягає апогею. Нещодавнє друге відкрите бета-тестування показало дивовижні 225 000 одночасних гравців у Steam. Після першої бета-версії наприкінці 2024 року, гра залучила понад 463 000 гравців. Оскільки нова частина Monster Hunter готується стати одним із наймасштабніших релізів року, багато шанувальників легендарної серії Capcom з нетерпінням відраховують дні до релізу.

Два раунди відкритого бета-тестування дозволили гравцям досліджувати карту, випробувати різну зброю, поекспериментувати з предметами та, найголовніше, отримати попередній перегляд того, що їх чекає. Для багатьох шанувальників ці бета-версії лише підігріли хвилювання щодо майбутньої гри, яка є шостою основною частиною франшизи. Серія ігор «Мисливець на монстрів» стала одним із бестселерів Capcom, й з огляду на те, що її вихід майже стався, нещодавні коментарі режисера пропонують інтригуюче розуміння напрямку гри.

У нещодавньому інтерв’ю PCGamesN режисер Monster Hunter Wilds Юя Токуда поділився своєю метою, щоб гравці могли природним чином відкривати секрети в грі. Він виділив такі приклади, як анімація ривка під час втечі від монстрів без зброї або кадри непереможності занурення супермена як цікаву механіку для розкриття. Токуда також підкреслив, що певні елементи, як-от покращення зброї та харчові баффи, є вирішальними для прогресу, й ці важливі функції не слід залишати гравцям на власний розсуд​.

Директор Monster Hunter хоче, щоб гравці органічно відкривали несуттєві трюки

Ігри Monster Hunter відомі своїми хитромудрими та творчими конструкціями істот, у яких підтверджено повернення багатьох монстрів у Monster Hunter Wilds, зокрема Flying Wyvern Gravios та Bird Wyvern Gypseros. Ці гіганти повернуться разом із новими доповненнями в майбутній частині. Анімація та кадри непереможності, виділені Токудою, також повернуться в Wilds, й його коментарі свідчать про те, що в грі буде багато інших прихованих трюків, які гравці зможуть виявити під час гри.

Tokuda вважає, що ці другорядні таємні елементи сприяють спілкуванню між гравцями. Коли крутий трюк знайдено, ним часто діляться в спільноті, сприяючи спільному дослідженню. Такий дизайн добре спрацював для таких ігор, як Elden Ring та Dark Souls, де взаємодія гравців та підказки створюють міцну, взаємопов’язану спільноту. Наприклад, внутрішньоігрова система обміну повідомленнями Elden Ring: Shadow of the Erdtree створила жваву спільноту, дозволяючи гравцям обмінюватися порадами, попередженнями та відкриттями.

Хоча гра ще не вийшла, деякі подробиці про дорожню карту Monster Hunter Wilds після запуску вже розкрито. Через тиждень після випуску гри почнуть розповсюджуватися обмежені за часом квести подій із спеціальними нагородами, пропонуючи гравцям нові виклики та стимули. Оскільки дата релізу швидко наближається, фанатам не доведеться довго чекати, щоб почати досліджувати Заборонені землі.


А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати