The Witcher 4 може дозволити заводити стосунки з NPC

The Witcher 3: Wild Hunt був відомий NPC, яким бракувало особистості, мали повторюваний дизайн й обмежені процедури та поведінку. У The Witcher 4 це, схоже, зміниться, оскільки директор гри нещодавно повідомив, що вона виведе своїх NPC на новий рівень. У нещодавньому інтерв’ю директор гри Себастьян Калемба розповів, що NPC у The Witcher 4 спеціально розроблені, щоб виглядати «ніби вони живі, зі своєю власною історією». Тепер, у світлі їх підвищеної деталізації, варто подумати про те, що NPC з The Witcher 4 можуть представити в геймплеї нової саги.
У минулих іграх про Відьмака NPC, які зустрічалися у світі кожної гри, здебільшого представлялися як розпорядники квестів і продавці, а також природну роль, яку вони відіграють у розкритті світу й атмосфери кожної частини. Звичайно, це загалом роль звичайних неігрових персонажів, які також можна знайти в інших відеоіграх, але це все одно означає, що взаємодія гравця з цими персонажами загалом поверхнева та нецікава, оскільки вони здебільшого марні за межами своєї безпосередньої користі. Однак більш «захоплюючі» NPC у «Відьмаку 4» могли б розширити взаємодію з ними, потенційно навіть до романтики.
The Witcher 4 має дозволити гравцям розмовляти з NPC

Якщо припустити, що «живі» NPC The Witcher 4 мають власну поведінку, мотивацію та, можливо, навіть розвиваються наративи, взаємодія з цими персонажами в грі може досягти безпрецедентної глибини для початку нової саги. На відміну від того, що NPC є просто фоном для гри або просто зігрівають тіла, щоб виконувати роль постачальника квестів або продавців, NPC у The Witcher 4 можуть запропонувати більш динамічні, більш динамічні взаємодії, які зміцнюють зв’язок гравців зі світом і роблять кожну зустріч з NPC цілеспрямованою.
NPC з Kingdom Come: Deliverance є чудовим прикладом цієї філософії дизайну в дії, і цілком можливо, що The Witcher 4 може прагнути до чогось подібного. Наприклад, якщо гравець вкраде їжу NPC у Kingdom Come: Deliverance, цей NPC може з часом запідозрити гравця, піти шукати ще їжі або просто померти від голоду. Зрештою, це збільшує занурення у гру, оскільки створює ледве помітні наслідки, які можна побачити в реальному світі. Відьмак 4 може йти подібним шляхом і показувати NPC, які розвиваються відповідно до вибору гравця, тим самим поглиблюючи кожну взаємодію з цими персонажами.
Найбільш захопливий шлях, яким міг би піти «Відьмак 4» з його більш захопливим дизайном NPC, — це дозволити гравцям розвивати романтичні стосунки зі згаданими персонажами. Це може включати «залицяння» за NPC на ранніх стадіях стосунків, регулярно розмовляючи з ними, приносячи їм подарунки та, можливо, виконуючи для них квести через певні проміжки часу, подібно до «серцевих подій» у Stardew Valley. Оригінальна трилогія Fable від Lionhead Studios є чітким уявленням про те, як це могло б бути для гравців, щоб заводити романи зі звичайними NPC у The Witcher 4, оскільки Fable відкрив двері для майже будь-якого відповідного NPC, якщо гравці докладуть зусиль.
А як вважаєте ви, чи вдасться розробникам втілити такі механіки в гру? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.