29.05.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Хідео Кодзіма коментує майбутню гру Physint для PlayStation

Хідео Кодзіма почав працювати над Physint після страху за здоров’я у 2020 році, мотивований проханнями фанів щодо нового проєкту Metal Gear.
Поділіться новиною з друзями

Нещодавно Хідео Кодзіма прокоментував розробку різних ігрових проєктів у Kojima Productions, включаючи прогрес над ексклюзивним для PlayStation наступником Metal Gear, Physint. Physint знаменує собою повернення пана Кодзіми та Kojima Productions до жанру стелс-екшн після розгалуження з дослідницькою грою з відкритим світом Death Stranding та ексклюзивною грою жахів для Xbox OD. Багато шанувальників Metal Gear були особливо задоволені новою грою Кодзіми, вважаючи, що всесвітньо відомий геймдизайнер допоміг піонерові та інноваційному жанру стелс-екшн як творець серії.

Physint було вперше оголошено на PlayStation State of Play у січні 2024 року після оприлюднення нового трейлера Death Stranding 2, який анонсував вихід останньої у 2025 році. Physint було описано як «шпигунський бойовик наступного покоління», розробка якої все ще знаходиться в стадії попереднього виробництва. За словами Кодзіми, розробка Physint почнеться серйозно після релізу Death Stranding 2. Оскільки було оголошено, що гра знаходиться на ранній стадії розробки, під час трансляції State of Play не демонструвалося відео з ігрового процесу, хоча Кодзіма сказав, що хоче використати новітні передові технології та талант, щоб допомогти це зробити. Геймдизайнер нещодавно оновив інформацію про конкурента Metal Gear та його прогрес.

Розробка Physint затримується

У новому дописі у своєму офіційному обліковому записі соцмережі Х на честь нового року Кодзіма висловив величезну подяку своїм шанувальникам за підтримку, яку він отримував протягом 2024 року. Хідео зазначає, що минулий рік був напруженим для Kojima Productions між випуском нового трейлеру Death Stranding 2, запис ADR для гри та багато іншого. Він також згадує розробку Physint, заявивши, що йому довелося відкласти процес кастингу гри через страйк SAG-AFTRA. Кодзіма сподівається повернутися на правильний шлях із Physint у 2025 році.

Страйк SAG-AFTRA також вплинув на розробку ексклюзивної гри OD від Kojima Productions для Xbox. Кодзіма каже, що в грі було налаштовано сканування акторів і середовища, але через страйк у другій половині року сканування та зйомку також призупинили. Пан Хідео також згадує кілька особистих проєктів, над якими він працював у 2024 році, як-от новий епізод HideoTube і підготовку до живої екранізації Death Stranding.

Хоча наразі про Physint мало що відомо, очевидно, що Кодзіма хоче зробити цю гру глибоко кінематографічною та орієнтованою на стелс/шпигунство. За словами самого геймдизайнера, причина, чому він хотів працювати над Physint, полягала в страху за здоров’я у 2020 році, а також тому, що фанати запитували, коли він повернеться, щоб створити новий Metal Gear. Physint ще досить далеко, оскільки Death Stranding 2 все ще розробляється і вийде пізніше цього року. Деякі шанувальники підозрюють, що нова гра може не вийти на PlayStation 5 і може бути збережений для майбутньої консолі PlayStation 6.


А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати