Microsoft Flight Simulator 2024 отримує «надзвичайно негативні» рейтинги Steam

Microsoft Flight Simulator 2024 значною мірою покладається на хмарні сервери, щоб уникнути величезних вимог щодо завантаження попередника. На жаль, це зробило гру вразливою до перевантажених серверів після запуску, що змусило багатьох клієнтів чекати годинами, щоб зіграти в гру, за яку вони заплатили від 2400 гривень.
Остання гра у довгостроковій серії симуляторів польотів від Microsoft одразу зіткнувся з серйозними проблемами після релізу. Попри те, що Asobo та Xbox Game Studios досягли певного прогресу у вирішенні проблем, шанувальники жорстко критикували гру за помилковий вміст і години завантаження.
Велика кількість гравців перевантажила хмарні сервери, які транслюють цифрового близнюка Землі Microsoft Flight Simulator 2024 у натуральну величину, що змусило Asobo запровадити тимчасову систему черги. У результаті розчаровані користувачі Steam у перший день знизили рейтинг гри до «Надзвичайно негативного». Відтоді розробник збільшив потужність серверів, але деякі гравці все ще можуть зіткнутися з проблемами.
Як вирішуються проблеми в Microsoft Flight Simulator 2024
Генеральний директор і співзасновник Asobo Йорг Нойманн нещодавно сказав IGN, що компанія недооцінила ажіотаж навколо Flight Simulator 2024. Компанія без проблем протестувала сервери для 200 000 одночасних гравців, але перевантаження в день запуску призвело до збою систем гри та їх перезавантаження. Нойманн звинувачує ці збої у відсутності вмісту, про який повідомили деякі гравці.
За іронією долі, новий Flight Simulator транслює більшість рельєфу, об’єктів і текстур, щоб скоротити час початку та мінімізувати вимоги до завантаження. Попередня гра, випущена у 2020 році, вимагає щонайменше 200 Гб пам’яті, часто забезпечує оновлення вагою десятки гігабайт і містить DLC, які можуть наближатися до терабайтної позначки.
Навпаки, перенесення тягаря на хмару зменшило обсяг клієнтського сховища Flight Simulator 2024 до 50 Гб і дозволило Asobo випускати великі оновлення без відповідних величезних завантажень. Однак гра вимагає високої пропускної здатності Інтернету, а використання даних у ранніх тестах наближалося до 81 Гб на годину.
We have increased our server capacity and are seeing more players accessing the sim, however, we are still seeing access issues continue.
— Microsoft Flight Simulator✈️ (@MSFSofficial) November 21, 2024
This is not the launch experience we want for our players and want to apologize to the community. We will continue to work around the clock…
Нойман пояснив ці цифри неоптимізованою збіркою, налаштованою на максимальну візуальну якість. Він припустив, що оскільки більшість гравців літають на більших висотах і налаштовують параметри графіки, середній користувач може використовувати 5 Гб трафіку на годину.
Крім того, нещодавно генеральний директор пояснив, як Flight Simulator 2024 створює активи за допомогою машинного навчання та ШІ. Щоб гра розміром із планету виглядала на землі кращою, ніж її попередниця, Asobo неодноразово тренував алгоритм для призначення кольорів і текстур різним попередньо визначеним типам місцевості.
Коли його запитали про потенційну загрозу GenAI робочим місцям, Нойманн сказав, що кількість людської уваги, яку потребує технологія, фактично подвоїла чисельність розробників. Над Flight Simulator 2024, включно зі студіями підтримки, працювало майже 1000 людей.
Нагадаємо, що у Microsoft Flight Simulator 2024 ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу Xbox Cloud Gaming та Shadow PC.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.