14.08.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Microsoft Flight Simulator 2024 отримує «надзвичайно негативні» рейтинги Steam

Гравці Microsoft Flight Simulator 2024 зруйнували рейтинг гри в Steam обваливши його до «надзвичайно негативного», але розробник все чує.
Поділіться новиною з друзями

Microsoft Flight Simulator 2024 значною мірою покладається на хмарні сервери, щоб уникнути величезних вимог щодо завантаження попередника. На жаль, це зробило гру вразливою до перевантажених серверів після запуску, що змусило багатьох клієнтів чекати годинами, щоб зіграти в гру, за яку вони заплатили від 2400 гривень.

Остання гра у довгостроковій серії симуляторів польотів від Microsoft одразу зіткнувся з серйозними проблемами після релізу. Попри те, що Asobo та Xbox Game Studios досягли певного прогресу у вирішенні проблем, шанувальники жорстко критикували гру за помилковий вміст і години завантаження.

Велика кількість гравців перевантажила хмарні сервери, які транслюють цифрового близнюка Землі Microsoft Flight Simulator 2024 у натуральну величину, що змусило Asobo запровадити тимчасову систему черги. У результаті розчаровані користувачі Steam у перший день знизили рейтинг гри до «Надзвичайно негативного». Відтоді розробник збільшив потужність серверів, але деякі гравці все ще можуть зіткнутися з проблемами.

Як вирішуються проблеми в Microsoft Flight Simulator 2024

Генеральний директор і співзасновник Asobo Йорг Нойманн нещодавно сказав IGN, що компанія недооцінила ажіотаж навколо Flight Simulator 2024. Компанія без проблем протестувала сервери для 200 000 одночасних гравців, але перевантаження в день запуску призвело до збою систем гри та їх перезавантаження. Нойманн звинувачує ці збої у відсутності вмісту, про який повідомили деякі гравці.

За іронією долі, новий Flight Simulator транслює більшість рельєфу, об’єктів і текстур, щоб скоротити час початку та мінімізувати вимоги до завантаження. Попередня гра, випущена у 2020 році, вимагає щонайменше 200 Гб пам’яті, часто забезпечує оновлення вагою десятки гігабайт і містить DLC, які можуть наближатися до терабайтної позначки.

Навпаки, перенесення тягаря на хмару зменшило обсяг клієнтського сховища Flight Simulator 2024 до 50 Гб і дозволило Asobo випускати великі оновлення без відповідних величезних завантажень. Однак гра вимагає високої пропускної здатності Інтернету, а використання даних у ранніх тестах наближалося до 81 Гб на годину.

Нойман пояснив ці цифри неоптимізованою збіркою, налаштованою на максимальну візуальну якість. Він припустив, що оскільки більшість гравців літають на більших висотах і налаштовують параметри графіки, середній користувач може використовувати 5 Гб трафіку на годину.

Крім того, нещодавно генеральний директор пояснив, як Flight Simulator 2024 створює активи за допомогою машинного навчання та ШІ. Щоб гра розміром із планету виглядала на землі кращою, ніж її попередниця, Asobo неодноразово тренував алгоритм для призначення кольорів і текстур різним попередньо визначеним типам місцевості.

Коли його запитали про потенційну загрозу GenAI робочим місцям, Нойманн сказав, що кількість людської уваги, яку потребує технологія, фактично подвоїла чисельність розробників. Над Flight Simulator 2024, включно зі студіями підтримки, працювало майже 1000 людей.


Нагадаємо, що у Microsoft Flight Simulator 2024 ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу Xbox Cloud Gaming та Shadow PC.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати